Header Ads

Pierwsze Zakupy

Już wiem, jaką opcję silnika wybrać. Najchętniej wziąłbym silnik zintegrowany z korbą, ale z racji na przepaść cenową padło na silnik w tylnym kole. Przez chwilę się wahałem czy nie wziąć nawet 500W silnika, ale ostatecznie tak jak pisałem we wcześniejszym poście, padło na 350W. Powinno wystarczyć.

Znalazłem fajny conversion kit na Aliexpressie:

Conversion Kit

Nie było to łatwe, gdyż rzadko, który kontrahent oferuje darmową, czy chociażby tanią wysyłkę.

Druga rzecz, to postanowiłem kupić kit bez baterii. Dlatego, ze z baterią jeszcze ciężej o tanią/darmową wysyłkę, a druga kwestia nie chciałem nadwyrężać domowego budżetu na raz. Wiadomo.

Rozmawiałem, z Chińsczykiem, miał mi przygotować wersje pod tyle koło... ale kontakt się urwał.


Później przyszła jednak refleksja racjonalizatorska i zmieniłem trochę specyfikację. Nie wiem, czy osiągnę przez to założony efekt ale jest szansa zmieścić się w budżecie.

Mianowicie postanowiłem kupić używany silnik na kole. Znalazłem fajny, egzemplarz, ze 350 zł. Niby prawie nowy, na tylne koło, z 8 biegową kasetą. 36V, niestety tylko 250W.... No nic ryzyk fizyk. Może się okaże że 250W wystarczy.

Nowe założenie, to zrobić, żeby było. Jak się da to przygotować na ewentualny upgrade w przyszłości. Silniki 350W okazały się drogie, więc muszę jakoś przełknąć tę mniejszą moc.


Pierwszy zakup: 350zł

Brak komentarzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.